Menu
napaz.cz
napaz.cz

Podpořte své podnikání zlatým číslem

Posted on 11. 7. 202211. 8. 2022

Slyšeli jste už někdy pojem zlatá čísla? Zlatá čísla, někdy také VIP čísla, jsou telefonní čísla v exkluzivním složení, které jsou pro ostatní snadno zapamatovatelné. Někdy mají taky takové složení, které na první pohled zaujmou toho, kdo kontakt vidí a tím mu může dopomoci k rozhodnutí zavolat právě na toto číslo.

Určitě jste si všimli, že pokud voláte na číslo nějaké infolinky, svému mobilnímu operátorovi, informační linku či linku pro vaši banku, má obvykle číslo, které voláte jednoduché složení. Například infolinka pro operátora Vodafone je 800 77 77 77 nebo pro Komerční banku je to 800 521 521. Právě toto jsou zlatá čísla. Neobsahují moc rozdílných čísel a jsou snadno zapamatovatelné, takže je velká šance, že si je klient vybaví i bez toho, aniž by musel číslo hledat.

mobil

Zlatá čísla mohou mít nejrůznější podobu. Může obsahovat například složeninu tří stejných čísel ve vzoru 723 723 723, nebo opakující se posloupnost snadno zapamatovatelných čísel, jako je 777 123 456, nebo v jiném zapamatovatelném vzorci, např. 702 701 700 nebo 707 88 77 66.

Pokud chcete i vy mít své zlaté číslo, podívejte se na stránky zlatých čísel https://www.vipcisla.cz/. Najdete tu v nabídce desítky druhů těchto čísel a každý si může vybrat podle libosti. Čísla se liší svých složením a taky operátorem, pod kterého spadají. Pokud tedy máte svého zaběhnutého operátora, nemusíte ho měnit. Na této stránce si můžete zvolit podle toho, kterého operátora preferujete. Taktéž si můžete vybrat, jestli chcete číslo mobilního telefonu, pevné linky nebo přímo infolinky, jak placené, tak neplacené. Může se stát, že se vám žádné číslo z nabídky nebude zamlouvat. Potom je tedy možnost vytvořit si své vlastní unikátní číslo dle vašich preferencí.

telefonování

Pro koho jsou zlatá čísla vhodná? Především pro podnikatelé, jejichž podnikání je spjato s telefonováním, tedy pokud mají vlastní zákaznickou linku, infolinku či víte, že máte poblíž více konkurence, která je podobného zaměření jako vy, a tedy potřebujete, aby váš kontakt potencionálním klientům vyskočil v mysli jako první, pokud budou potřebovat vaše služby. Typickým příkladem pro tyto služby je například rozvoz u restaurace. Jestliže rozvážíte pizzu a o pár ulic dál vaše konkurence taky, v podobné cenové kategorii, klienti se mohou rozhodnout volat vám na základě toho, že si vaše číslo snadněji zapamatují.

Sice se jedná o investici nějaké finanční částky, ale je to investice, která se vám v budoucnu určitě vrátí.

Nejnovější příspěvky

  • Jaká rizika má nebankovní hypotéka bez zástavy
  • Nepodceňujme význam vzdělání v životě dítěte
  • Uvažujete nad bazénem na zahradu?
  • Podpořte své podnikání zlatým číslem
  • Hubnutí je někdy nezbytností

Archivy

  • Říjen 2022
  • Srpen 2022
  • Červenec 2022
  • Květen 2022
  • Duben 2022
  • Únor 2022
  • Leden 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Září 2021
  • Srpen 2021
  • Červenec 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Duben 2021
  • Březen 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Červen 2020
  • Květen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červenec 2019
  • Březen 2019
  • Prosinec 2018
  • Listopad 2018
  • Červen 2018
  • Duben 2018
  • Prosinec 2017
  • Listopad 2017
  • Červenec 2017
  • Duben 2017
  • Březen 2017
  • Listopad 2016
  • Září 2016

Rubriky

  • Domácnost
  • Ekonomika
  • Lifestyle
  • Sport
  • Zboží

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace
©2023 napaz.cz | WordPress Theme by Superb WordPress Themes